بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران

مدیر عامل شرکت هواپیمایی کاسپین در رابطه با بروز تأخیر در انجام پروازها عنوان کرد:«موضوع تأخیر پروازها قدری پیچیده و چندوجهی است و اهمیت توجه به این موضوع هنگامی دوچندان می شود که اثرات منفی آن بر تصویر شرکت در اذهان مسافرین بر جای مانده و اعتماد به ایرلاین ها صلب می شود».

صمد سلیمانی تأثیرات تأخیرها را به همین موضوع محدود ندانست و اضافه کرد: «با طراحی ساز و کاری از سوی دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به افزایش شرکت های هواپیمایی، میزان تأخیر در پروازها به عنوان یک عامل بسیار مهم در صدور مجوز تردد در مسیرهای پرترافیک و اقتصادی برای شرکت ها در نظر گرفته شده است که از این طریق شرکت ها در صورت بی توجهی به موضوع پرواز های به موقع، از این محل نیز متحمل ضرر و زیان خواهند شد».
سلیمانی با اشاره به کسب عنوان کم تأخیرترین ایرلاین داخلی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در دی ماه سال گذشته گفت: «علت بروز تأخیر را می توان متأثر از چهار عامل درون سازمانی، برون سازمانی، عکس العملی و متفرقه دانست و شرکت هواپیمایی کاسپین نیز در این رابطه از سوی معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی خود تدابیر متعددی اندیشیده است که از جمله آن می توان به تشکیل جلسات متناوب ۱۵ روزه به منظور بررسی علل تأخیرها و تشکیل کمیته کاهش آن با حضور کلیه معاونت های مربوط به امور پروازی اشاره کرد».

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به تشکیل بانک های اطلاعاتی لازم و بررسی روزانه آن و همچنین مشخص نمودن سهم هر قسمت در جهت استاندارد نمودن و به حداقل رساندن تأخیر ها، امید است ضمن کاهش مستمر آن موفق به حفظ عنوان کم تأخیرترین ایرلاین در سال جاری شویم».

در همین زمینه بخوانید ...
برچسب ها
صلوات
پیشخوان
شرکت های تابعه
سایت های مرتبط
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران