بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران


دبیر گروه راهبری و مدیریت تأمین کالای کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت بالای ارتش در تأمین نیازهای مصرفی کارکنان در بدنه خود و وجود بیش از ۸۰ فروشگاه فعال، بر لزوم هم افزایی این ظرفیت ها تأکید کرد.
نجف فیروزی گفت: با توجه به تأکید ریاست بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تأمین کالا با فرآیند مجازی، در معاونت خدمات بنیاد فرصت ها و موقعیت ها به لحاظ وجود فروشگاه های متعدد مورد بررسی قرار گرفت. که نتایج نشان دهنده وجود فروشگاه های معتبر با عضویت خانواده عزیز ارتش بود که از جمله آن می توان به فروشگاه شمس اشاره کرد که طی چهار سال تعاونی برتر کشور شده است و توسط رییس جمهور و وزیر تعاون تقدیر شده است و در ادوار مختلف مورد توجه فروشگاه های مختتلف قرار گرفته است.
وی افزود: شمس هم اکنون بیش از ۶۰ هزار عضو دارد که در کنار شرکت فروشگاه های زنجیره ای لاله صدر، شهید گمنام و دیگر فروشگاه های نیروها توانسته با ایجاد بیش از ۸۰ واحد بزرگ فروشگاهی در تهران و سایر شهر های بزرگ ظرفیت ایجاد یک شبکه تأمین یکپارچه را فراهم نموده است.
فیروزی در ادامه به روند اجرای این طرح پرداخت و گفت: بر اساس ماده ۷ تفاهم نامه ای که به تصویب همه واحدهای مجری در این سامانه رسید مقرر شد که گروه راهبری و مدیریت تأمین یکپارچه نیازهای کارکنان آجا متشکل از۴ فروشگاه اصلی تکن(تعاونی نیروی دریایی)، شمس، لاله صدر، فروشگاه ستاد آجا، و فروشگاه شهدای گمنام که به عنوان عضو ناظر و واحد مالی بتاجا، خدمات کل آجا به عنوان عضو سیاست گذار و نیز معاونت خدمات بتاجا به عنوان رییس این گروه راهبری تشکیل شود.
وی اظهار داشت: پس از نامگذاری این سامانه خرید الکترونیکی تحت عنوان «سخا» با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی این طرح اقدام به تشریح جزئیات آن در بین خانواده ارتش نمودیم که این پایگاه نیز هم اکنون از نشانی های www.sakhaja.ir و www.sakhaja.com و www.sakha.ir در دسترس است.
این کارشناس معاونت خدمات بنیاد تعاون ارتش پس از تشریح اقدامات کارشناسی و فنی و هماهنگی بین تیم اجرایی سامانه سخا از اهداف اصلی این طرح گفت و اظهار داشت: صرفنظر از حرکت سریع دنیا به سمت خریدهای غیر حضور و اینترنتی و مزایای خاص خود؛ به عنوان یک مزیت اختصاصی این طرح در بنیاد و گروه به این مسأله توجه شد که در نظر بگیریم اگر فرد در یک سال، ۳۰ روز مرخصی داشته باشد، آیا این فرصت را باید برای انجام خرید و دریافت خدمات صرف کند؟ هدف بر این بود که باید افراد را به سمت بهره مندی از میل اختصاصی خود هدایت کنیم تا وی تمام این فرصت را برای استراحت و حضور در جمع گرم خانواده استفاده کند و بتواند تمام نیازهای مصرفی و خدماتی خود را تأمین نماید.

در همین زمینه بخوانید ...
برچسب ها
صلوات
پیشخوان
شرکت های تابعه
سایت های مرتبط
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران