بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران

مدیر فروش شهرک چیتگر در این نشست خطاب به مشتریان و اعضای برج G1  با اشاره به اینکه جلسات اطلاع رسانی به مشتریان با تاخیر انجام شده است، گفت: تغییرات مدیریتی در دفتر فروش و شرکتی که قبلا متولی قضیه بوده است منجر به ایجاد تاخیر در برگزاری جلسات و اطلاع رسانی مجموعه شد اما چند سالی است که در حال همکاری با شما مشتریان عزیز در قالب سرمایه گزاری در پروژه ها هستیم  و امیدواریم که در این راه در کنار تولید مسکن، اشتغال زایی و سود نیز داشته باشیم تا به هدف اصلی مجموعه دست بیابیم. جای خوشبختی است که مشتریان بسیاری را داریم که بیش از یک واحد ثبت نام و سرمایه گذاری کرده اند که این نشان دهنده اعتماد آنها به مجموعه است. این اشخاص برای ما محترم هستند و وظیفه اصلی ما عمل به تعهداتمان در مقابل این اعتماد واطلاع رسانی دقیق در مورد پروژه است.

 

فلاحیان در خصوص برنامه های آینده شرکت، تصریح کرد: راه اندازی سایت اطلاع رسانی برای پاسخگویی به مشتریان از برنامه های آینده شرکت است. با راه اندازی این سایت افراد می توانند در منزل خود سوالاتشان را مطرح کنند و در مدت زمان کوتاهی جواب خود را بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه کشور و به ویژه منطقه 22 با رکود مسکن روبرو است، گفت: طبق آخرین آماری که در روزنامه اقتصاد منتشر شده است  حدود 2 درصد از فروش تهران به منطقه 22 اختصاص داشته است و این نکته نشان می دهد که شهرک های اطراف منطقه 22 و کل کشور نیز با رکود مسکن مواجه اند. شهرک های اطراف نیز به خاطر جذب مشتری مجبور شده اند که قیمت های خود را کاهش دهند اما ما موفق شده ایم که بدون کاهش قیمت، مشتری جذب کنیم و این موضوع به خاطر پیشینه قابل اعتماد در پروژه های ما است.

 

مدیر فروش شهرک چیتگر، رکود بازار مسکن، تامین نقدینگی و انتخاب شرکت های برند را از عواملی دانست که منجر به تاخیر پروژه ها شده است، وی در این خصوص ادامه داد:  تغییر در نقشه های معماری، تاسیساتی و مکانیکی پروژه G1  نیز از مسائلی است که منجر به توقف  کوتاهی در کار شد. همینطور جهت ارتقای سطح کیفی پروژه و نقشه ها حدود 700 میلیون تومان مازاد نیز تاکنون هزینه شده است. چرا که بحث کیفی پروژه الویت نخست موسسه مسکن سازان بوده است.

 

 وی چند نمونه از سوالاتی را که بیشتر مشتریان نسبت به آن ابهام داشتند را قرائت و به آن ها پاسخ داد. سوالات و

پاسخ ها به شرح ذیل است:

 دلایل عدم بروز رسانی مطالب خبری در مجموعه چیست؟

این مسئله در حال پیگیری است، خواهش بنده است که فرصت دهید کارهای نرم افزاری و فنی سایت شرکت چیتگر انجام شود تا سایت به مرحله اجرایی برسد. راه اندازی سایت به نفع خود مجموعه نیز هست. تعدادی از مشتریان ساکن شهرستان هستند بنابراین راه اندازی سایت می تواند باعث کمک به آن ها در کاهش مراجعه حضوری و صرف زمان کمتری در دریافت پاسخشان شود.

 

دلایل تاخیر فیزیکی پروژه ها چیست؟

این مسئله را قبول نداریم. برنامه ریزی هایی جهت پیشرفت فیزیکی تمام پروژه ها انجام شده است و دائم در حال رصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها هستیم. تاخیر جزئی را در پروژه ها شاهد بودیم که در مقابل این تاخیر خسارتی را نیز به مشتریان پرداخت خواهیم کرد. حدود 5 میلیارد تومان در مقابل تاخیر های هر ماه در تحویل پروژه به مشتریان G1  باید پرداخت کنیم که این رقم قابل توجهی است و تلاش خود شرکت نیز بر این اساس است که تاخیر ها را کاهش دهد تا مبلغی را در این بخش صرف نکنیم.

 

دکتر طاهری نیز به نمایندگی مشتریان حاضر در جلسه با اشاره به اینکه هر کدام از اعضاء به خاطر سازه، نوع ساختمان و موقعیت مکانی مجموعه چیتگر تصمیم به مشارکت در مجموعه گرفته اند، گفت: مطلبی را به تازگی در روزنامه همشهری مطالعه کرده ام. این مطلب بر این اساس بود که در سال 2015 این پروژه جزء 10 پروژه برتر این منطقه انتخاب شده است و این موفقعیت بزرگی است. همچنین مزیت دیگری که این پروژه دارد حضور همسایگان و اعضاء با حوصله، صبور و محترم است؛ این نکات باعث خرسندی اعضای این برج مسکونی می شود.

 

وی در خاتمه این جلسه ضمن تشکر از تلاش موسسه مسکن سازان در حوزه مسکن بنیاد تعاون ارتش، گفت: جلساتی را برای حل مشکلات اعضاء با مدیران و کارشناسان شرکت و موسسه مسکن سازان برگزار کردیم و امروز نیز اینجا حاضر شده ایم که مشکلات خود را بیش از پیش به گوش مسئولین برسانیم تا پروژه ها در زمان بندی مشخص خود به اعضاء تحویل گردد.

در همین زمینه بخوانید ...
عکس روز- گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیشخوان
شرکت های تابعه
سایت های مرتبط
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سامانه ثبت نام مسکن سنندج