بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران

Caspian_Airlines_logo.svg

بر اساس اعلام معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی کاسپین، این شرکت با رشد ساعات پروازی توانسته است خدمات مطلوبی را در ایام نوروز 94 به مسافرین عرضه کند.

معاون بازرگانی هواپیمایی کاسپین در این رابطه افزود: شرکت‌  هواپیمایی کاسپین درپروازهای نوروز 94 نسبت به سال قبل از رشد 7/27 درصدی ساعات پروازی برخوردار بود.

نعنا کار گفت: این افزایش پرواز ها پس از برنامه ریزی های چندماهه و ایجاد تحول در سیستم های فنی و مهندسی، IT و پشتیبانی صورت گرفت که در این میان تلاش متخصصان بومی کمک شایانی به تحقق این امر کرد.

وی تأکید کرد این موفقیت درحالی روی داده است که تعداد پروازها نیز نسبت به سال گذشته، 5/7 درصد افزایش یافته است.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی کاسپین همچنین بر تداوم اقدامات این شرکت برای حفظ عنوان کم تأخیرترین ایرلاین داخلی تصریح کرد و اذعان داشت: در مدت ایام نوروز و افزایش برنامه های پروازی و تراکم مسافرت ها،‌کاسپین توانست در مسیر افزایش سطح رضایتمندی مشتری های خود، 20 درصد از تأخیرهای پروازی را کاهش دهد که این امر با استقبال مسافرین روبرو شد.

وی ابراز امیدواری کرد شرکت هواپیمایی کاسپین در سال های آتی ضمن افزایش و نوسازی ناوگان پهن پیکر هوایی در کشور، خدماتی شایسته را به مسافرین و هم میهنان ارائه نماید .

شایان ذکر است شرکت هواپیمایی کاسپین موفق گردید در سال 93 و در بررسی های مختلف به عنوان کم تأخیرترین ایرلاین داخلی معرفی شود. این عنوان با توجه به افزایش حجم پروازها در مسیرهای مختلف هوایی و نیز تأثیر عوامل مختلف فنی، مدیریتی و لجستیکی از جایگاه ویژه ای در صنعت هوایی دنیا برخوردار است.

در همین زمینه بخوانید ...
برچسب ها
عکس روز- گرامیداشت هفته دفاع مقدس
پیشخوان
شرکت های تابعه
سایت های مرتبط
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
  • پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سامانه ثبت نام مسکن سنندج